Thursday 18 October 2012

AJ di Radio Pahang FM (giler la)

Assalamualaikum....

Promote jangan tak promote....Hihihi part time aku adalah Projek AJ...Gila best projek ni, mula2 dulu aku takut sangat aku myesal involve dlm projek ni tapi sekarang sangat berbaloi2. Hari ni aku last keje sebab esok dah cuti...Haha weekend ni aku kt Kemaman, kuantan n Temerloh utk kaw2 jumpa orang kat sane....

Projek ni sangat BEST sebab:

1. ko TAK AKAN RUGI (giler mana ade business yg bleh tlg cover modal ko, aku kan takut risiko)

2. Ko just pikir macam mana nak kembangkan business ni tanpa pikir beban nak bayar utang tu semua

3. Ko tak payah jual barang nok, ingat senang nak jual barang 

4. commission giler tinggi (xpenah aku jumpe CEO yg sepemurah ini)

5. sangat mudah diterima oleh public, concept yg mudah lagi perfect

6. tak payah nak pikir riba ke ape, sebab concept senang ko keje ko dapat duit, ko aktivkan mykad/ic orang pastu orang tu belanja ko dapat commission, aku xsuka concept goyang kaki duit turun mencurah curah, PENIPU OK ITU SEMUA

7. Tak payah nak beria merayu rayu kat orang sebab projek dah baik, dapat kerjasama dengan pembuat MYKAD / IC kita tu, gila ingat senang ke orang nk bg permission guna IC buat business

 8. Yang paling best coverage byk giler dah kuar paper byk kali salah satunya ni masa Hari Raya Puasa 1st aritu, 2 full pages ok (CEO yg hensem hihi)



9. Tak payah nak pikir nak create web site ke ape, semo dah ade www.mykad.aj.com.my, keje ko bukak mulut crita kat orang je, aktif mykad FREE plak tu sape tak suka, sekarang ni buat pe2 loyalty kad mesti bayar kan, ni guna mykad free je wehh pastu stakat dapat collect point je kalu guna mykad dapat DISCOUNT uooollllllsss n also point la

10. Yang paling best, ko akan dapat kawan seluruh Malaysia, name me negeri mana takde (labuan xsure yek dh ade blum) semua negeri dah masuk ok Kelantan, Johor, Pahang, Penang, KL jangan cakapla....... Aku paling tak sabar masa cukup kuota agent gile2 punya aktiviti pengaktifan mykad n masuk kedai ohhhhhh cepat2 la masa tu tiba

Ok la pada orang Pahang KHAS untuk anda semua, jeng jeng jeng.....






Pastu luangkan masa anda untuk mendengar sendiri taklimat kami, bukan lama pon....Kalu ko xnak pn xrugi kot sbb ko akan tau ape fungsi mykad ko yg tersimpan dlm wallet tu, ade 50 tauuuuuuuu......tanjat maimon.....



ok cau cin cau nk g lunch jap.....



No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...