Thursday 22 November 2012

Minor renovation rumah comel kami...

Assalamualaikum....

Tadi W. Jai bbm gambar2 renovation rumah kami....hihi bestnye tak sabor nak tgk rumah comel kami ni siap semua...


 Plaster ceiling di hall saje ye...modern style konon2 nye...tgk je la hasilnye nanti...


Poach aku pesal kaler lain ni, ikutkan tile yg beli aritu dark grey dengan light grey, belum cuci lagi kot...


Poach dah siap2 hihi....


Aritu round2 ngan W. Jai cari lampu, giler pening kpala byk sangat choice at last beli down light 4 ketul yg empat segi ngan yg bulat 2 ketul pastu lampu nk letak kat wall 1 ketul. Lampu untuk gate W. Jai g cari sendiri kat mane tah, dia cari 1 hari tapi aku pon xsure dia beli ke tak... Tau2 je la dia tu survey bukan main lagi,lepas aku dah naik angin asik mensurvey je bile nak beli cik abang oiii penat tau... 
 
 
Pastu kipas pun dia yg pergi cari gak...ni gambar kipas yg dia nak beli...Aku tak sabar gak nak tengok kipas ape yg dia beli tu, survey dari pagi sampai ke malam sorang2, tah ape yang dibeli tak tau la...
Sekarang hari2 aku berangan umah aku jadi camne nanti arap seperti yg aku nak ni la....Lebih kurang camni la ye....hihi berangan je lebih...




Budjet makin kurang nihhh adoi nak yg bukan2, kene keje keras ni baru la dapat ape yg dihajati....ok cau i nak pergi pasar malam la...

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...