Monday 24 June 2013

BOTC 2013

Assalamualaikum.....

Hi blog, saje je nak update padahal kepala tengah tak berapa ok ni, denyut2 je nape tah... But as long as boleh menaip lagi ni kira ok la kan. Ha sapa tau apa tu BOTC hahaha sape pn tak tau, accept me and co2 sePahang saje kot.... BOTC is Battle of The Chef... Cewah chef ke????

As i mentioned earlier 18 hb ade even kat HoSHAS and i was the AJK.... Maklum la first time kami handle even ni so kelang kabut sikit la kan.... But we managed to make it happening and hope everyone enjoy.... Aku ni bukan yang jenis perfectionist but i like to look everything run smooth... Camne nak ckp ek haaaa camtu la ek.... Layan la gambor2 yek, aku malas nak taip, blog ni pun tujuan dia nak simpan gambar2 yang aku ade dan crite2 sikit2 pasal life aku yang biasa2 je nih...

Pada hari kejadian, haha aku boleh tak perasan yang tudung aku senget sikit dari awal sampai la habis...


 Gambar bawah ni is the day before, gotong royong ape yang patut je.....


Alo lo lo, penat la sangat konon nye, sampai cekak pinggang.....


Cik Puan Sepanyol diaorang panggil aku sebab pakai skirt kembang2 padahal nak gotong royong ni, kurang asam betul....


With best friend, breakfast dulu ape2 pun... Hari kejadian....


Pipi i bukan main lagi, macam pau.....


Kembar tak seiras.....




Ni orang kuat even, Kak Nik.....


 Orang kuat jugak Afiq bambam haha....


 Team aku, tapi aku ni advisor je la takde menyumbang langsung....


 Good teamwork between them...




 Haaaaa barula nampak macam chef2......


Amboi Kak Ella seronok nampak, nak tau time abis je juri judged dia cepat2 gi rase semua, cekap sungguh... Good job Kak Ellaa haha... Pastu time nak announce winner dia yg nampak cuak hahah....



 anddddddd the result isssssssssssssssssssssssss for the3 rd place goes to HBTG


 2 nd place, HRaub


 1 st place, HTAA yeaaaa satu2 nya team CO


 Team HLipis, not bad jugak.....


ni HoSHAS tak silap.....










Urusetia yang sentiasa setia untuk program nihhh huhuhh.... GOOD JOB EVERYONE!!!!!


Kak Nik and Rozi yang banyak membantu....


Team Pekan, The Royal Lady ececehhhh.....


Team Lipis......


Team aku, hampeh tul la sape la amek gambar aku jadi gini nihhhhh..... grrrrrrrr..................


Kami dapat no 3, jadi la kan..... maybe sebab pinggan kami tak gojes kot.... tengok tahun depan kami pakai pinggan mahal punye tau....


Korang tau tak bahan utama dalam competition ni adalah ikan keli dan tilapia, haaaa sape kata ikan darat tak sedap??? Haha sebenarnya aku la yang kata, tapi now aku dah pandang tinggi kat ikan-ikan ni, cuma yang tak tahan tu kalau nak kene siang hidup2... eiiiiiii geli i....Tapi apa2 pun semua gempak2 la, tak sangka pulak masing2 ada bakat terpendam... Hope next year ada lagi even macam ni sebab meriah and tak boring...  TQ to everyone who get involved in this even.... Walaupun penat tapi sangat puas hati... Cauuuu........


No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...