Tuesday 25 September 2012

Pemansuhan Jawatan

Assalamualaikum...

Semalam balik keje dgn perasaan yg sangat sedih lepas baca minute nih `
3.1.1.1. Mesyuarat dimaklumkan  bahawa sebanyak 110 jawatan Pembantu Penyediaan Makanan (PePM) dan 70 jawatan Penolong Pegawai Penyediaan Makanan (PPPM) Gred C27 secara total akan dijumudkan. Mesyuarat turut dimaklumkan maklumat  dari Sumber Manusia menyatakan terdapat surat makluman tentang proses pemansuhan jawatan tersebut...............`

Lepas berangan yg best2, saje la buka email nak baca pasal mint mesyuarat ni,tgk2 news kat atas ni hati terus jadi pedih yg amat sgt.......Sampainya hati orang yg buat aniaya ni,ko tau tak apa effectnya pemansuhan jawatan ni,ko tau tak ba_____g seorang ibu tak dapat jumpe anak dia setiap hari ko tau tak, betapa sedihnya hati kerana terpaksa berpisah dengan anak. Kucing pn marah kalu kita pisahkan dia dengan anak dia. 

Sampai bila la semua ni akan berakhir.....Ampunkan aku Tuhan, aku sudah tidak sekuat dulu, dugaan ini amat berat utk aku tempuhi lagi.....Aku sudah tidak sanggup Ya Tuhanku...





Bilakah musim sejuk ku akan berlalu, sudah terlalu lama aku menunggu Ya Tuhanku...


No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...