Wednesday 21 November 2012

Aduhhhhh cutiku dibekukan....

Assalamualaikum....

Ape khabar semueeeeeeee???hihi ngade2 je kn...I`m back....Bz la lately ni.Ke sana ke sini penat tp best sangat dapat spend time dengan family...

Bulan 12 ni sbnarnye nk cuti lg tp aduuuhhhh cane yek jkn kata semua cuti kene beku.....Aku stress sebenarnya dgr perkataan beku2 ni, perjawatan dibekukan cuti dibekukan jugak hadoiiiii laaa...
 
Ahhhh lupakan segala stress2 itu sbb macam2 aktiviti best yg sedang menanti, antaranya:

1. Weekend ni nk naik Genting ade AJ Gala Dinner dgn theme Black Tie. Wahhh bajet retis gitu dinner kat Arena Off Star GH, aku suke hihi




2. Nak blk kg lagi sbb ade cousin wedding (pengapit aku dulu) , harus la pegi kan dia dah banyak tolong aku masa aku kawin dulu, aduhhh stress sbb cuti xbleh xkan nak blk cuti 2 hari je kot

3. Dalam masa yg sama rumah comel kami sedang direnovate skg, xsabar nak tgk bila dh siap, xsabar jugak nak decorate bagai, tppp tah bla la nak buat semua tu cam ada masa je

4. AJ  Preview di Kuantan lagi nanti, wah semakin hangat nih AJ dah turun Kuantan wehh rugi sapa yg xambil peluang ni. Jangan la takut sangat nak guna IC korang tu, simpan je pun xde manafaat nye... Gunala IC / mykad anda sebijak bijaknye yee...


Sebenarnya aku nk crita macam2 pasal kenduri Aqiqah Parish, pasal booth AJ di hari Keputraan Sultan Pahang yg meletop tu Sultan Pahang pn dah aktifkan mykad dgn kitaorang tau...Very sporting la Tuanku...tapi semua gambar kt camera, camera plak aku tak bawak blk Bentong, so cane nk crita tu....de la sikit2 gambar nanti aku masukkan sikit ye....ok la cau la nk cari cardigan utk dinner ni, baju aku agak seksi la nanti....


No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...