Friday 17 May 2013

Percutian tak dijangka......................Part 2

Assalamualaikum..............

Hahaha ade pulak part 2 kan. Aku saje jer nak masukkan gambar2 yg ada lagi nih.... Semakla simpan banyak2, aku rasa camera digital buatkan kita simpan terlalu banyak gambar la. Dah la nak snap berapa banyak pun boleh, kalu camera dulu2 kan terhad kita akan shoot yang betul2 confirm cantik je. Ehhhh membebel lak, layanla gambar2 yang ade nih... 

 Masa ni dah last day, saje round2 mall ni. W. Jai berkenan t-shirt puma so dia rembat 2 helai. Ok la ada lest 60% murah la jugak...

Amboiiiii cik adik termenung ape tu... Ni korang tengok dia duduk belakang tali kan jap gi tau2 dah kat depan tali betul2 hujung tebing nak masuk kolam tu.... Eiiii jatuh tak pasal je... 

 Nak pegang pun tak nak dah....


 Peaceeeeee....

 Parish buat peace, hahaha jadi 1 Msia plak.....



Berlari-larian dia dalam mall ni pastu bleh plak yak yak.... Cari toilet pulak......

Banyak giler ikan koi ni dalam mall tu....

 Time ni nak balik dah... Ni dalam feri nak ke Kuala Perlis... Nasib baik tak ribut... Mak aku crita masa dia nak datang dari Penang takde feri ke Langkawi sebab ribut. Dari Kuala Perlis jer ada feri Kuala Kedah pun takde... Seram gak masa nak balik tu.... Mak aku kata ramai gila orang termuntah-muntah dalam feri masa dia datang tu.... eeeeyak keeeee.......





Seat aku dengan mak kat depan, W. Jai kat blakang so dia main panjat-panjat je bila dia nak pergi kat pa dia.... Parish parish.....

Anak bapak..... Ramai gila orang kata muka Parish sebijik bapak dia .... Ye la kot kat mata, kat hidung ngan mulut.... Yang pasti aku yang memberanakkan dia ok.....

i Love Langkawi..... Kalau ada duit je la......



Lepas je dia susu terus tido sampai la Jetty Kuala Perlis.... Pastu tak nak bangun bangun sampai semua orang dah kluar baru kitaorang kluar.... ok la, tu jer nak crita pun.....

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...