Friday 14 June 2013

Busy....

Assalamualaikum....

Dear blog, i`m so sorry because i ignored u for so many days.... I`m so busy right now with so many activities for families and also with work.... Ecehhhh ko sorang je la sibuk kan, orang lain semua xde family and xkeje la kan.... Ntah la sejak dua menjak ni aku a bit stress la.... Ntah ape yang aku pikir tak tau la kan, semuanya bercampur baur lepas tu aku pening, lepas tu nangis, lepas tu ok balik..... i just wanna live in peace...

For this month my activities are:

1-2 hb Wedding saudara W. Jai di Kemaman

11 hb Meeting at Hoshas lepas tu malam pergi Tj Lumpur, Kuantan for opening ceremony of New AJ Business Centre 

17-18 hb di Hoshas for Battle of the Chef, i jadi AJK tu yg bz nk mamp.... kononnye

19-20 hb rehearsal and actual event for Majlis APC, OMG tak sangka weh nama i naik utk ambik anugerah tu. Yes, i ngaku i bukan staff yg perfect, but maybe boss evaluate me on my last year achievement... Bagi diri aku, yes aku ngaku yang aku tak layak lagi untuk anugerah tu, baru 5 tahun keje kot.... So many thing yg still  tak perfect and smooth kat unit aku yg kecik ni... but whatever it is syukur ya Allah atas semuanya... Jangan la kerana anugerah ni aku jd bongkak dan sombong pulak, nauzubillah... Sesungguhnya segalanya bermula dari kerja yg ikhlas dari Allah..... 

22-24 hb Mak aku maybe datang Klang nak shopping2 sikit utk barang nak pergi umrah awal puasa nanti... Tak banyak sangat barang nak bawak sebenarnya sbb sebelum ni mak and ayah dah pergi haji so nak guna barang yg dulu je...

6-8 hb kenduri di Penang and hantar mak pergi airport untuk ke Tanah Suci Makkah, smoga ibadah umrah mak dan ayah sempurna di sana.... mak dan ayah banyak kali sangat cakap teringin sangat nak pergi lagi di sana. Rindu sangat katanya.... berapa tahun diaorang tungu nak pergi haji lagi, tapi kali ni dapat buat umrah ok la tu kan... Mesti mak suka sangat sebab dapat puasa di sana....

20-21 hb maybe mak dah balik dari Makkah, so pick up mak di Penang Airport...

8-9 hb yeaaaaa raye di rumah ibu mertua ku..... hihi tp still blk Penang kot... Mati la laki aku bising, asik blk kg je.... Sayang plzzzz hhuuhuhuhu.....

Ok la sebagai penutup bicara tatap la gambar2 ini....


Masa ni pergi kenduri kawan aku masa kat mc d dulu, ina nama dia. Kisah pecintaan ina ni trajis gila ok... Parish beria tak nak duduk masa kenduri ni... Stress aku...


Korang tau dia boleh nangis atas pelamin tu.... Bertuah sungguh.....


Hello budak bertuah mama, jap lg kita jumpa ye, mum miss u very2 much and very2 strong...... bye....



  


No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...