Tuesday 29 October 2013

AJ`s Activities

Assalamualaikum.......

Hihi kalau dah terlebih rajin gini la..... 2 entries skali post hahaha.... Ok just nak update my activities dalam AJ... Hihi ada orang tanya aku tak penat ke, keje kat hospital lagi, travel lagi, lepastu buat part time AJ lagi... Haha penat tu hanya di mulut kita je, zaman sekarang ni kalau asyik nak penat je, nak malas je memang takat tu je la kot.. Tapi aku rasa dah macam trend sekarang semua orang nak business even dah ade kerja tetap. Suka la aku tengok, tak kira la kan, kau nak business apa pun kan, yang paling penting Nawaitu.... Semoga ekonomi umat Islam di Malaysia ni move kepada yang lebih baik, tak suka la dengar ekonomi orang melayu ni kebelakang sangat,tengok orang ci_ _ , tengok orang In_ _ _ bila melayu nak berubah gituwww.....

Sekarang ini macam2 bidang offer untuk buat part time contoh insurance, investment, dropship la, mlm (opppsss dulu i is anti gila niaga cara ini ok tapi sekarang dah positif, diaorang pun cari makan jugak), tapi aku pilih AFFILIATE MARKETING, Haha ape ke benda nye tu ye..... Senang cerita macam Zalora.com, FV and Mudah.com la.... Diaorang kan jual product orang and dapat komisen tiap kali orang beli brand di bawah diorang tu.... Tapi Tapiiiiiiiiiiiii itu semua secara online  ok yang aku buat ni secara OFFLINE..... yg pertama di Malaysia dan di Asia ok.... Kau Adooooo hahaha..........

Eh panjang pulak mukadimah aku..... 

Ni masa preview setiap Rabu, gila ramai ok orang yang  datang... Ramai yang dah open minded pasal business2 ni. Yeayyyy AJ hebat, siapa dengar projek MSSP ni confirm tido tak lena, bak kata partner aku berdarah telinga mendengarnya... hahaha.... Penuh hall ni, siap melimpah sampai keluar lagi.... Nak pulak speaker yang suka buat lawak.... memang layan la.... Dulu aku sangat tak suka pergi benda2 camni, aku rasa cara diaorang cakap macam nak psyco orang je, dalam projek ni kami just share saja, awak tak nak participate takpe  register as a user je, pergi shopping dapat discount and point.... Rugi oiiii ada mykad canggih2 simpan dalam wallet je. Mari2 abang kakak aktifkn mykad dengan saya......


Ini pulak masa ASKL Oktober 2013, syok gile.... Time ni ada la dekat 1k lebih orang dalam dewan ni. Seluruh Malaysia ok turun sini....


Ni pulak kalau korang pergi makan kt kedai2 yang ada logo ni confirm dapat discount tau... Tapi kene la aktifkan mykad dengan aku dulu huhu.. FOC je punnnn...... kalau tak korang bayar la harga asal dia ok...


Ni masa makan kat Flagship AJ, D Junction Cafe. Gila sedap ok, Parish memang suka Chinese Food ni. See aku makan banyak gila aku just bayar RM29.50 je, kalau tak kene RM33.50 ok. SEDAP + DISCOUNT + POINT.. 
Aku makan:
- Chicken chop with fried rice
- Dim Sum
- Kuey tiaw with seafood wantan soup
- Lycee juice
- Jasmine tea




Ni pulak masa makan ice cream kt flagship gak. Mr Bean. produk berasaskan soya ok....nyum nyummm delicious.... 


Ok la,tu je la ek.... Sapa2 nak tau lagi details boleh contact aku ok.... 



No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...