Friday 1 February 2013

AJ Pahang Road Tour

Assalamualaikum....

Salam Jumaat semua......Dah petang baru nak salam Jumaat hihi.... Dah time ni je i free kan.... Pagi tadi i is bz skit ok.... Ok just nk inform Weekend ni family AJ akan besar besaran turun Pahang. Almost all RAA turun bersama-sama Dato` CEO. Banyak aktiviti yang telah dirancang diantaranya adalah jeng jeng jeng:

1. Penganugerahan Dato untuk CEO kesayangan family AJ pada pagi Sabtu

2. Preview AJ di Kuantan bagi membongkar fungsi yang ke 50 kegunaan mykad kita akan diadakan pada hari Sabtu jam 3  petang bertempat di Bangunan MSC, Indian Town, Kuantan

3. Gerak Gempur ke Temerloh, Jerantut, Bentong dan Raub pada hari Ahad pula. Kita akan membongkar cara penjimatan yang lebih berkesan kepada semua rakyat Pahang. 

Ya tujuan kita membantu semua pemegang mykad berjimat dan mencari agensi yang berminat untuk mengaktifkan 28 juta pemegang mykad. Kita masih belum cukup 10,000 agensi yang akan menggerakkan Program Mykad Smart Shopper ini. Jom ramai-ramai aktifkan mykad anda, yup ic anda tu simpan je pon xde gunanya. Gunalah kecanggihan yang ada ok. Jom kawan-kawan jangan la takut sangat nak guna ic tu. 



  

Masa ni AJ Preview 2.0. Audion tak datang lagi tengah planning2 dulu.


Masa ni AJ Preview 1.0. 


Pa with friends...

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...