Thursday 29 August 2013

ASKL and Open House AJ 2013

Assalamualaikummmm....

Huhu konon dah penat tapi sambung entry lagi, sebenarnya tadi plan nak pergi Seremban nak jumpa client tapi cancel last minute pulak, nasib baik tak gerak lagi tadi... So marila bercerita pasal raya lagi ok....

ASKL sempena raya ni diadakan pada 24 hb hari tu, di Nouvelle Hotel. Gila syok dan gempak la, satu Malaysia turun kot... Ramai gile biasa ratus2 orang je ni, beribu orang, meriahhh....
Aku and parish dibelakang je, al maklumla dia bukan nak duduk dalam, duduk belakang kira ok la ni boleh gak aku dengar apa yang patut... Semua berbaju raya best sangat...


Referrer aku, RAA Hetty yang dah mengembang tunggu masa saja nak bersalin....


Parish and mama.... Adehh rindu la plak....


Up lagi gambar ni macam cantik je, walaupn aku nampak pucat. Lipstick aku dah pudar, gasakla huhu.....



Seni katanya, padahal terbalik....



Our founder of this program, admire sangat cara dia berfikir and bercakap.... 


Smart kan????


Barisan RAA yang hebat2 belaka....


Kambing golek time.... Huhu aku sempat rasa, sori kawan2 yang tak sempat, Parish makan licin ok dengan tulang2 dia gigit... Hebat anak mama makan lamb....


Sian korang tak dapat rasa lamb tula sape suruh borak lagi huhu....



Eiii muka aku dah berkilat....


Yeayyy lamb for Farish please.....


Ibu yang sangat tabah dan kuat... Anda hebat Zara, i know u can do it...


Papa, Parish and game tak dapat dipisahkan....


Parish with new friend, Along... This time tengok dia dah pandai berkawan, tapi still tak pandai kongsi barang dengan orang.... Orang kata macam adik beradik dua orang nih...



This is aur teammate, hope we will success. Everyone, come lets work hard and smart, we can do it. Go AJ go..... 



Selamat hari raya....... Sori la yek, gambar raya saya takde gambar makanan sebab i kalau jumpa makanan ingat nak terkam je, mana ingat nak ambik gambar ke ape dah... Tapi seriously tahun ini aku makan banyak giler lemang, skali timbang seriously nak nangis... OMG what happen to me... 


No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...