Friday 12 October 2012

ANUGERAH

Assalamualaikum...

Jika bercakap pasal anugerah tiada yang lebih bernilai di dunia ini daripada anak. Manusia boleh berubah tanpa dijangka bila ia berkaitan anak. Anak merupakan sesuatu yang istimewa dan paling ajaib bagi setiap manusia. Manusia sanggup berkorban apa saja hanya untuk anaknya.

Itulah yang aku rasa apabila aku tau ada 1 lagi nyawa di dalam perut aku dulu. Sekarang baru aku tau kenapa ibu2 sayang sangat anak mereka sampai sanggup buat apa saja demi anak tercinta.

Kalau orang bercinta bagi yang normal la, dia boleh terima akan kehilangan atau perpisahan jika berlaku sebab apa, sebab boleh ada pengganti tapi kalau anak, kalau dah hilang boleh nak ambik anak orang jadi anak kita, kalau boleh sekalipun kita tau itu bukan anak kita.

Harapan aku suatu hari nanti Allah izinkan aku untuk bersama anak aku setiap masa seperti mana orang lain, aku tau Allah duga aku sebab dia tau aku boleh hadapi tapi wahai Allah kesabaran aku itu sudah semakin menipis Ya Allah, semakin sesak nafas dan hati ini setiap kali melihat ibu bersama anak mereka bersama bermanja, meluangkan masa bersama.....Aku ingin rasa bahagia itu setiap masa Ya Allah...

Melelehhhhh hihihi anak anak...


No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...