Tuesday 9 October 2012

Serba Salah

Assalamualaikum...

Malam ni ikutkan ada dinner dekat Armada Hotel sempena celebrate GAA Apitzu Tenten kerana telah bergelar GAA di dalam AJ. Aku serba salah kerana telah membuat keputusan untuk tidak pergi. Terkilan pon ada, memangla aku tak berapa rapat tapi nak buat mcm mana aku jauh, yahhh Bentong tak brape jauh try ko ulang alik tengok bleh tahan ke tak....Aku dah 4 tahun tau, jangan cakap pasal sabar kalau ko tak pernah duduk kat tempat aku....
Apit and Zue so sorry tak joint korang, saya betul2 perlukan rehat untuk next even dalam AJ dan juga menjalani hidup hari2 yang memenatkan ini. Seriously, bukan setakat penat tapi sakit dalaman yang tak abis2 reda. lepas baik 2 3 hari dia akan datang balik di kedua tangan kat bawah sikit dari bahu, belakang bahu kiri denyut2, kedua kaki dan kepala. I need 2 to 3 days rest...So sorry my dear friend. Plz forgive me. 

Kalau ada driver yg nak bawak aku InsyaAllah aku pergi hihi, kayo sgt nk driver2...My dear husband hope u will go there and celebrate with them. They had help us a lot too...


No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...