Tuesday 16 October 2012

Steamboat lagi kt Johnny`s plak

Assalamualaikum...

Ahad aritu lepak kat rumah je pastu dah tengah hari bosan gile, ingat nak pergi tesco cari barang rumah sikit skali sil aku tanye nak g mana2 tak sbb nak mintak tolong hantar dia balik UiTM dihatiku. Aku suka je bleh la lencong2 kat Shah Alam nanti. Dulu masa study situ aku slalu berangan nak beli rumah kat sana tp sekarang tengok harga rumah sana, mak ai xmampu nyah. Lagipun sekarang Shah Alam dah tak best sangat dah macam KL asik jam je. Dulu2 mana ade, tenang je jalan ke mall ke.

Dah hantar sil kitaorang g PAS Plaza Alam Sentral nak cari baju Gala Dinner kat Genting nanti skali tengok banyak yang xde size daaa...parish pn dah ngantuk kitaorang masuk balik kreta n tidokan dulu budak kecik tu...Mak ai dia tido dari kul 5 sampai dekat kul 7, bosan plak aku nunggunya...dekat kul 7 camtu W.Jai cakap kejut je kang dia susah tido malam nanti.

Bila budak kecik dah bangun kitaorang masuk JJ Bukit Raja niat di hati hanya nak g Johnny`s sebab aritu xpuas lg makan steamboat. Skali tengok ada sale daaa...xpe2 kta g sapedek dulu...nasib baik que pun tak panjang sangat so bleh la masuk Johnny`s dengan cepatnye....





 Aku ambik yang set untuk 2 orang tu, gila banyak jugak la kami berdua je nak abiskan.. pastu aku xambik soup aku tukar tomyam baru kawww... Parish MasyaAllah dah makin besar ni sabar je la, xreti duduk diam...Last2 aku bg ipad barula senyap sikit dia bukak mulut je aku suapkan telur, dekat 2 biji telur gak dia belasah. Suka aku bila tengok Parish Makan.






Tengok gambar atas tu, tu kaki2 orang tengah tunggu turn nak masuk Johnny`s, giler ramai ok, masa time puasa aritu lagi la..Panjang nak mamp orang que tak sanggup aku la...

Lepas perut dah kenyang misi mencari baju dineer diteruskan...Ingat nak cari suit utk Parish, masuk JJ tengok kot dia je dekat RM 180, giler la W. Jai kata kot dia lg murah jom2 cari tempat lain. Masuk Soda Kids, memang nampak dah 1 suit ni ada sale plak tu, bila nak angkat je tanya size dah habis plak cehhhh geram betul la...Memang smart la ingat nak cari Soda Kids kat lain plak...





Tengok budak kecik tu dah pandai berkawan dah, kawan tu buat ape semua dia ikut, bila nak balik ngamuk sakan dia, awan awan dia cakap....Sudah2 xde masa dah ni...

W. Jai nak makan ice cream kat Baskin Robin pergi la beli skali parish nak. Aku ngan W. Jai xbagi dia pegang tapi dia beria nak pegang sendiri siap ngamuk2 tido kt lantai nangis sekuat ati, nak pengsan aku tengok anak sendiri jd cmtu. Aku bukan ape takut dia campak ke lantai je, hobi dia kan xsuka campak je. At last aku bg gak dia pegang suka la dia kn, skali dah meleleh2 tu aku bagi W. Jai bersihkan skali W. Jai ngap habis, aduhhh ngamuk lg la dia. Pe la pa ni aduhhh 1 hal lak niiii.....

Last2 baju ape pn xbeli aduhhhhh Parish dah besar dah boleh cakap sikit n paham bila orang cakap, dah pandai marah2 n ngamuk xingat.....yang pasti lepas ni susah sikit la nak shopping, pening pale nk jaga budak kecik ni, dia dah pandai lari laju2....waaaa penatttttt...(sikit la)




 Oppppsss bukan oppss ye tu dia seriau namanya, dia kan jenis kalu de benda yg di acu2 kt muka dia, dia jadi seriau....xtau la nak explain camne....tu dia seriau bila nampak flash kt camera terkelip2 mata dia menahan seriau, pe2 je la nak.....

kla nak break jak, dh lunch time daaa....byeeee




No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...