Tuesday 2 October 2012

Bergaduh

Assalamualaikum...

Bergaduh, hmmm ada la 3 4 blog yang memang aku suka baca ni, skali tu aku terbaca salah 1 blog ni mcm dok cakap pasal yg lagi 1 blog yg aku baca gak. Aku ingat kebetulan ke pe, skali memang blog 1 ni tengah cakap pasal blog yang lagi 1 ni. Dah tu sekarang tengah kecoh la 2 2 ni mcm berbalas2 entry perang.....Aku harap aku tak jadi mcm diaorng la, umur dah boleh kata matang, berpelajaran serba serbi bagus tapi menunjukkan benda negatif kat public. Ni yang buat aku takut berblog nihhh... Bajet mcm ade orang nak baca plak blog ko kan ,haha padahal setakat ni takde lagi yang baca blog aku rasanya. haha....Aku doa kan 2 2 blogger ni berbaik semula la.  Yang sikit2 tu pejam kan je la mata, mana ade manusia yang sempurna kot kat dunia ni melainkan Nabi Muhammad SAW.

Di alam maya atau realiti sama je, orang boleh tau kita bercakap jujur atau tak , kita menulis dengan jujur atau tak....

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...