Thursday 11 October 2012

Are u Mix Blood???

Assalamualaikum....

Malam td aku de chat dengan mamat cine ni dalam Badoo, konon2 nak prospecting la skali kau mamat cine Hong Kong. Dia tanye aku are u mix blood?Aku pun ckp la aku original malay but aku notice before this pun org tanye aku sama ada aku ni ade mix chinese. Pelik bin ajaib betul la, tang mana yang cina nye weh, aku itam ok, mata nak kata sepet takde, bulat lagi ada nak nak kalau tengah marah. Ada sekali tu ada sorang sister Dental tanye aku whether parent aku chinese or atuk nenek aku cine. Dia cakap muka aku especially tang mata tu, macam mata cina. Dia kata lagi muka aku sebijik macam muka anak kawan dia, siap tunjuk kat member dia lagi sorang tanya betul tak muka aku ni macam muka anak kawan dia yang chinese tu. Dia kata mata aku ni ade ciri2 chinese eyes dia panjang tapi bulat sikit, redup2 je....Cewahhhh... Aku tak tau nak respond macam mana, oyeke.....tu je la.... Pastu dia pandang je aku.....lagi la aku tak senang duduk.....


Kene kaji balik ni keturunan aku, betul ke aku ni mix blood, yela mane tau tah tah nenek moyang aku dulu chinese yang datang Penang utk berdagang sekali jumpa tok wan kawin terus stay kat Penang....hihi pandai la aku berimaginasi yang aku ni mix blood..ehhh terperasan plak, mix blood yang katik hahah....kla cau la nak buat keje ni tp takde idea nak merapu apa ni....

Pe kata tepek 1 pic minah mix blood...konon2nye...

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...