Friday 15 March 2013

Harapan Lagi

Assalamualikum,

Salam Jumaat yang indah lagi tenang kepada semua. Harapan itu masih lagi menjadi harapan. Aku kecewa tapi aku harus redha dan percaya sesungguhnya ada hikmah dari Allah SWT. 

Duhai hati:

Bertenanglah

Bersabarlah

Kuatlah

Tabahlah

Tetaplah

Terimalah 

dan Percayalah

Sesungguhnya harapan ini terlalu besar untuk dimakbulkan olehNya. 

Hikmah atau rahsia apakah yang terlindung disebalik semua ini ya Tuhan. 

Aku semakin lemah ya Allah. Aku semakin rapuh dan jiwa ku semakin hancur. 

Harapan ini terlalu berat untuk ditanggung. 

Ya Allah hanya 1 pintaku aku mohon padaMu kuatkanla IMAN ku.


Macam mana ye nak cakap kat boss untuk lepaskan aku dengan pengganti kemudian. Banyak sangat penghalangnya, kerja aku sapa nak buat nanti, apa kata boss JDS plak nanti, dengan audit bagai, at least ada sorang yg boleh diharap pun jadila malangnya tiada. Ya Allah rungkaikanlah kekusutan ini. 

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...