Tuesday 12 March 2013

Dessert nyum nyum

Assalamualaikum....

Hi, kawan-kawan suka makan dessert tak? Aku??? Mestila suka, dolu2 aku tak suka sangat dessert2 ni sebab manis kan..Tapi sejak dua menjak ni aku suka, tapi aku hadkan la jangan sampai tiap2 hari ko blasah dessert, dapat diabetes nanti teruk nak control. Layan la gambar2 pemanis mulut yang dah masuk ke perut ku ini....Ni kira yang homemade la ye, kalau yang beli jangan kira sebab aku tak akan ingat nak ambik gambar tau2 dah tinggal bekas hihi...

 Pavlova Akak Maria

 Ice Cream Goreng, takut ingat calorie dia tapi aku tetap belasah 2 3 ketul

Sagoo Honey Dew, my favorite bila gila nak makan benda sejuk dalam mulut

 Egg Tart, favorite jugak and will become my small project tapi tergendala la pulak..huhu

Sagoo Cendol, erk ok la tapi i xsuka dessert yg ingredient dia guna santan... erkk muak la

 Dodol hah dessert warga emas, ok la kalau sikit kalau banyak erkkk muak jugak...gila penat buat benda alah ni....

Sekian saja dari dapur Kak Yuhoooo.....Berjumpa lagi di siri akan datang....heh heh...

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen...